söndag 7 april 2013

Tussilago/Snöoväder


Från början var tanken att köra keps cup i helgen, men då både lilleman och Anna var sjuka och behövde lite stöttning här hemma och då jag inte är så överförtjust i isiga banor, stannade jag hemma. Blev rivning av altanen och flera vändor till tippen istället. Så nu har vi varken någon altan eller skräp i garaget längre! J


Lördagens träning började med att jag hittade tussilagos och dagens träning slutade i snöstorm, tror att det är April!!! 


Lördagens träning blev tröskel i en timme med två naturliga viloperioder, då jag körde racer och det fortfarande fanns is kvar på ett par ställen utmed Malsta- och Uddeboövägen.

Dagens pass var 5x3 minuter max upp för backen från Björnö. Blev inte så trött som jag ville. Tog i allt vad jag orkade men den där sista tröttheten ville inte infinna sig. Tyvärr beror det nog inte på att jag är så vältränad utan mer på att jag inte kunde få ut det där sista ur benen idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar