fredag 5 april 2013

Skidbacke


Det blev lite ont om tid för träning igår så jag böt vilodag med idag och vilade igår och tränade idag. Pallade mig upp lite tidigare och begav mig inspirerad av Ville och Per till skidbacken för att cykla backe. Det gick riktigt bra, är lite tyngre än på sommaren men det tog ca 2,30 upp idag och på sommaren tar samma sträcka 2,00-2,15 beroende på underlag. Så inte så farligt mycket långsammare. Underlaget är hårt och fint i skidbacken och ingen is än. 4 gånger blev det i själva skidbacken och sen cyklade jag bort till några lite kortare asfalts backar och körde de en 7 gånger.


Igår kom även far förbi med virke, så nu kan jag börja renovera verandan till sommaren J det får bli helgens projekt att börja riva den gamla trallen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar