måndag 22 april 2013

Bra helg!


Dags att avlägga helgens  rapport! Vi var fyra stycken som körde träningsrace i lördags, Gunnar, Stefan, Jonka och jag. Början av racet kändes riktigt bra och jag hängde på Gunnar i 5 varv innan jag var tvungen att släppa en lucka. Höll dock Gunnar inom synhåll tills jag fick punktering och var tvungen att stanna till för att pumpa däcket. Tror dock att jag hade klarat mig från att bli varvad och det är helt klart ett steg framåt för formen.

Efter det bar det hem för tävling nummer två. Jag och lilleman racade fram och tillbaka på gatan, tok lycklig ungeJ


Söndagen blev helt utan träning då jag och svärfar snickrade på altanen hela dagen. Det blir riktigt bra och just nu håller vi på och förlänger taket en bit. Vi var lagom nöjda med dagen då vi lyckats få till alla mått och vinklar på milimetern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar