fredag 23 mars 2012

psykets makt


Skippade löpningen på förmiddagen för att inte ta ut mig helt till morgondagens keps cup. Men det kändes precis lika segt och trögt på rullen som det har gjort hela veckan. Körde ändå igenom ett 30 minuter på tröskel pass. Men jag ligger på lägsta motstånd på rullen och på lätta växlar på cykeln under hela passet. På samma motstånd som jag i vanliga fall har under vila. Efter passet upptäcker jag att vajerhöljet till rullens motstånd har hoppat snett och det är det som gör att motståndet är så högt. Så när det är fixat känns benen starka igen och självförtroendet fick sig en rejäl skuts uppåt J



Var riktigt varmt och skönt ute på altanen idag, börjar jobba på solbrännan (eller den rosa färgen jag i bästa fall får) och njuter av att slippa sitta i min gamla skrubb. 

Snart rosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar