tisdag 27 mars 2012

Finsta GP


Förmiddagen gick idag åt till att åka ner till Huddinge sjukhus för kontroller.

På eftermiddagen blev det lite cykelmeckande i solen och skruvade bland annat på cykelstolen på vardagscykeln så att lilleman fick göra cykel debut. Riktigt kul tyckte han att det var, var riktigt arg när pappa inte orkade cykla upp och ner för gatan längre.


Nu ikväll var det premiär för LVG träningstävlingarna här i Norrtälje. Som brukligt var det Finsta GP som var premiär tävlings bana. Jag behöver mer fart i mina ben och bestämde mig redan innan start för att köra hårt. Ganska direkt började jag stöta och fortsatte med det tills jag och Peter L kom loss. Vi hjälptes åt till upploppet där jag var chanslös och blev utklassad, men en andraplats och trötta ben lyckades jag i alla fall få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar