onsdag 30 oktober 2013

Inte som planerat

Igår var det en lite svettig dag på jobbet. Jag hade fått i uppdrag att hålla i två workshops för lärare i Norrtälje kommun angående att använda telefon och iPad som hjälpmedel vid funktionsnedsättningar. När jag väl kommer dit så visar det sig att dom vill att jag håller en 1½ timmes föreläsning istället…typ jobbigt, men jag lyckas improvisera fram något och tyckte nog att det gick skapligt i alla fall. Det fina är att det kan bli svettigt idag med för idag skall jag göra samma sak fast för förskolelärarna.  Lyckades masa mig ut i förrådet igår och pina mig igenom ett 4x4 minuters pass med två stycken 30 sekunders spurter innan. Det var ett sånt där tungt och segt pass, fast jag var motiverad och lyckades köra igenom på ett bra sätt. Även i söndags blev det ett träningspass. En timmes löpning med stavar blev det då. Annars så har lilltjejen här hemma feber, så det blir en hel det pysslande och omhändertagande av henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar