måndag 14 oktober 2013

Då kör vi!

Då är det dags att ta tag i livet igen efter att ha slappat lite från bloggen ett tag. Träningen har rullat på i hyfsad fart. Helgens bravader blev ett teknikpass i fredags. Då jag körde en tekniskstig och hade som mål att kunna cykla hela stigen, men tyvärr sket det sig på två såphala branta klipphällar där jag fegade ur. Dom är lite knixiga utför och jag hade fel däck på cykeln. Annars en mycket fin stig som utmanar tekniken, finns även lite naturliga rockgardens ;). Avslutade passet med två 5 minuters intervaller på max. I lördags blev det en timme löpning i skogen och i går cyklade jag upp till Väddö. Med lite omvägar blev det två timmar och jag höll hög kadens hela passet. Väl där uppe blev det lite naturlig styrketräning i form av stenmursbygge och grusskottning J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar