torsdag 7 februari 2013

Inget mer tut


ÄNTLIGEN ska vi slippa vår frys som tutar och larmar i tid och otid även om temperaturen är ok inne i frysen. Så idag körde svärföräldrarna och jag hem en ny uppsättning kyl och frys till oss. Så nu kanske man slipper gå upp kl 3 på natten för att stänga av larmet på frysen J.


Igår blev det ingen träning då orken var som bort blåst efter en lilleman som inte ville somna på kvällen. Idag har det dock blivit dubbla pass. Först ett 3 x 10 minuter pass på trainern och nu i kväll kom Eric förbi och sprang backintervaller på vo2max intensitet. Alltid kul att få sällskap på träningen när man ofta får sitta ensam i garaget och harva. Jag mådde dock pyton innan Eric kom, spyan hängde långt upp i halsen. Inte helt optimalt innan man ska ta i på max, men det funkade ok att träna när jag väl kom ut och just nu känns det bättre i magen. Jag skyller på Anna som lagade dagens mat. Jag tycker inte om kassler, curry och banan (i mat), självklart gör hon en currygryta med kassler och banan. Tack för det ;). 

1 kommentar: