söndag 21 oktober 2012

Bäbiskusinen


Nu ska vi se vad som har hänt!? I torsdags var det dags för en sån där härlig 14 timmars arbetsdag blev inte mycket träning den dagen. I fredags försökte jag mig på ett 4x4 pass efter ännu en lång arbetsdag och det gick helt åt skogen. Varken ben eller huvud ville vara med och träna.


I lördags åkte vi in till söder för att hälsa på min syster och hennes nyfödda dotter. Lilleman var överlycklig att äntligen få träffa sin ”bäbiskusin” Det blev en riktigt trevlig dag på Södermalm och vad små dom är dom där små, man glömmer så fort.



För att kompensera för den totala avsaknaden av träning den sista tiden blev det två pass idag. Först drygt två timmars distans med Eric och Lisa. Jag hade lyckats få ihop vintercykeln då mina andra cyklar inte vill vara med för tillfället. Vi hittade lite nya fina stigar och det var riktigt kul att sladda runt i skogen. Nu på kvällen blev det 10 x 30 sekunders intervaller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar