söndag 2 december 2012

Tunnis




Burrr..planerade igår att springa idag, men dagens temperatur avskräckte och jag smög in i förrådet nu ikväll istället. Just nu är det mycket på gång här hemma med målning, tapetsering och annat fix. Försöker jobba undan lite måsten innan jul så att jag kan ta det lite lugnare nästa år. Detta gör dock att det inte finns så mycket energi över till träningen. Försöker köra på så gott jag kan i alla fall. Idag var en sån dag då huvudet inte var med och det fick bli 7 x 30 sekunders intervaller, då just 30 sekunder var vad jag orkade pressa mig själv med. Själva träningspasset gick bra och kroppen kändes skapligt pigg. Nu får jag bara hoppas på lite mera ork nästa vecka. Annars får jag önska mig det i födelsedagspresent J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar