fredag 25 december 2015

Klassisk jul

Det blev en klassisk jul på flera sätt i år. Först för att den firades på ett klassiskt sätt med våra familjer här hemma, massa mat, nervösa barn, gran och på tok för många julklappar till barnen... Sen den andra klassiska delen av julen var att min dotter tvingade upp mig på vågen och den visade helt fel siffror ( måste vara något fel på den), men sen hade Anna köpt en skjorta till mig i julklapp. I vanliga fall så brukar jag ha svårt att hitta skjortor som är tajta nog och Anna hade nu hittat en tajt skjorta. Problemet var bara att det putade ut lite konstigt här och där runt midjan. Nä nu har det gått allt för långt. Får göra en Jan Ulrich i vinter och komma tillbaka i sommar i toppform efter en vinter full med kakor. Började vägen mot toppformen med att springa en sväng med gröt och julskinka halvägs upp i halsen. Känner att jag är på gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar