torsdag 27 juni 2013

Dyr kostym!

I måndags var det dags för tränings tävling i skidbacken här i Norrtälje. Det var Gunnar som fixat till en riktigt bra bana. Vi var sju stycken som kom till start och jag tog häng på Ville och Gunnar. Orkade hänga kvar där i cirka halva tävlingen innan pulsklockans pipande om 100% började göra sig lite för mycket påmind. Så det var bara att slå av på tempot och försöka tappa så lite tid som möjligt. Det kändes ändå ok med tanke på att träningen blivit lite lidande den senaste tiden.




Tisdags träningen försvann då vi fick oväntat besök just den tiden jag hade planerat att träna. Kompenserade detta med att gå upp tidigare på onsdagsmorgonen och sprang backintervaller. Innan vi åkte ner till Solna med lilleman. Efter Solna bar det av ut till Vaxholm för att möta upp min svåger som var snäll och kom över med min plånbok som jag glömt ute på ön i midsommars. I Vaxholm blev det fika och glass J. Sen var det dags för lilleman och mormor, som var med, att åka buss hem till Norrtälje. Medans Jag, Anna och lillstumpan åkte till Täby centrum och köpte en allt för dyr kostym till sommarens stundande giftermål. Planen för kvällen var att träna ett pass och det gick helt enligt planen fram till dess jag somnade med lilleman efter sago läsning…små barns livJ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar