lördag 9 juni 2012

Länge sedan


Nu var det ett tag sedan jag skrev något här, vad har då hänt under den här tiden? Jo i tisdags var vi hela dagen på huddinge sjukhus och när vi var klara skjutsade vi hen farmor som varit med på sjukhuset som hjälp och stöd (tack för det) och fortsatte upp till Arlanda för att hämta Caroline. En klasskamrat från universitetet som kom upp från Malmö för att hälsa på oss tisdag till torsdag. Det var kul att äntligen träffas igen, det blir inte så ofta när man bor så långt ifrån varandra. Jag passade på att släpa med mig henne ut på ett löppass runt skidbacken, måste ju visa henne hur en backe ser ut ;)


I torsdags testade jag att kör 25 minuter på tröskel och det kändes ok så här efter förkylningen.

I dag var det dags för träningstävling på landsväg ute i Roslagsbro, det kändes inte alls bra i kroppen. Så jag valde att släppa klungan och sakta rulla hemåt istället. Tror att det är förkylningen som fortfarande sitter kvar i kroppen. Synd bara att man inte kan vara med och tävla när jag äntligen lyckades komma iväg till en tävling.



 Allt jag såg av klungan idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar