måndag 6 oktober 2014

Nya snabbspringar skor

Idag fick jag mina nya löparskor. De gamla började bli slut och eftersom det blir lite mer löpträning på hösten och vintern för min del, passade det bra med ett par nya. Skönt med lite omväxling i träningen, framför allt  så här när mörkret börjar komma tidigt och cyklingen får bedrivas inne i garaget.

Lillemans kommentar: BÅTAR! 

Fast just nu är det lite mer cykling än löpning för att komma igång inför klubbens cross tränings tävlingar (mycket viktigt ju!)som börjar i helgen. Har börjat fundera på hur jag skall ha min deltävling den 25 oktober. börjar få ganska bra koll på hur jag vill ha banan och jag tycker det blir en ganska bra bana med parkvägar och en del lera om vädret blir blötare än vad det är just nu. Det hoppas vi så klart på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar