lördag 25 oktober 2014

Mellingeholmscrossen

Uppladdningen inför dagens crosstävling var inte den bästa. Vi kom hem kl 22.00 och inte blev det någon middag häller. Ändå var jag ute i parken strax efter åtta för att sätta upp banmarkeringar och kratta de delar som hade mest löv. Själva tävlingen gick hyfsat bra, jag Anders och Gunnar hängde ihop halva racet innan Gunnar fick en liten lucka som vi andra inte orkade ta igen. Dock tror jag vi hade kommit ikapp om vi inte tittade så mycket på varandra de sista varven
För vi var inte långt efter i mål. Tyvärr fick jag stryk i spurten av Anders. Micke tog hem tävlingen överlägset före Gunnar. Dagens snyggaste vurpa stod jag för på uppvärmningsvarvet. Lyckades total kvadda över ett löphinder. Cykeln flög iväg en bra bit och jag skrapade upp hela smalbenet. Snyggt och smidigt;-)

Glömde som vanligt ta bilder. Så det fick bli några efter tävlingen bilder från banan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar