fredag 31 oktober 2014

Nästan november

Imorgon är det november och det är då jag har planerat att börja träna planerat igen, fast egentligen inte, men ändå... Min träning brukar se ungefär likadan ut året runt, med bara mindre skillnader. Så i år tänkte jag ta det lite mer tillbakalutat fram nyår och sedan köra mer planerat. Istället för att ha en tanke med varje pass kommer jag köra mer det jag vill utan att bry mig om jag blir bättre cyklist av just det passet. Vissa pass kommer jag att lägga in för att kunna börja träna hårt i januari. Jag hoppas att jag genom detta kommer kunna träna hårdare fram till våren. Våga göra som man alltid har hört om, att våga vara dålig i december för att kunna bli bättre till sommaren. Djupare dalar högre toppar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar