torsdag 9 maj 2013

Stort men litet, men jätte stort, fast otroligt litet!


Här har det hänt grejer! Har inte skrivit något men vi har haft en liten flicka på gång de senaste nio månaderna. I söndags så var allt lugnt, bara lite molvärk, så jag stack ut och tränade på eftermiddagen. Klockan halv fem ringde Anna och sa att det var sju minuter mellan värkarna. Då var det bara att lägga i den snabba växeln och cykla hem. Precis när jag kom in genom dörren gick vattnet. Hoppsan detta ser ut att vara på riktigt. Vi ringer till BB och dom ber oss stanna hemma en timme till innan vi åker ner. Vi kommer till BB kl 19 och lillstumpan kom ut kl 21,48
. Så allt gick otroligt snabbt. Knappt att jag hängde med på vad som hände. Det var en liten flicka på 2950g och med MYCKET hår!


Dagarna efter förlossningen har jag nästan känt mig mer slut än Anna och i går kom förklaringen. Jag har lyckats fånga en förkylningL dålig timing. Så nu blir det lugnt från träningen av flera anledningar några dagar!




3 kommentarer:

  1. Grattis till er! /Robban

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis! Värst vad hemliga ni varit! Men jättekul och nu har ni en av var sort, en pojke och en flicka :.))

    SvaraRadera
  3. Tack tack!! Har väl inte blivit läge och inte velat skriva på bloggen med tanke på förra gången.

    SvaraRadera