söndag 12 maj 2013

Bort med förkylningen!


Så där då var träningspremiären avklarad som två barns far. Bestämde mig för att nu får det vara nog med förkylning och att det var dags att trampa ur den ur kroppen. Så jag, Eric och Lisa tog en sväng söderut och rekade lite på en Långlopps tränings tävlings bana. Det blev en riktigt trevlig tur på fina vägar och stigar. Banan blir jätte bra, jag skulle bara vilja få den lite längre och har vissa idéer om hur jag eventuellt skulle kunna få till det. Tyvärr så glömde jag kameran hemma så några bilder från turen finns inte. Lägger upp en karta så att ni kan börja tjuvträna lite på banan. Vi planerar att få till en träningstävling innan semestrarna. Mer exakt datum kommer senare.


Låg medelhastighet men det beror på att vi stannade och tog bort en hel del träd och grenar på stigarna.

Tvätt tvätt...

Vår och snart sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar