onsdag 9 januari 2013

Nu är jag fan gammal på riktigt!


Nu är jag officiellt gammal! Fick brev idag om att jag är utvald att deltaga i svensktoppsjuryn. Nu är det bara rullator och löständer som fattas.


För att motverka ålderdomen lite så har jag dubbel passat idag. Blev 20 minuter på tröskel innan frukost och 5 x 3 minuter backintervaller löpning med stavar. Ok träningspass idag men bara ok inga super pass. Provade att springa backintervallerna med tungryggsäck och det funkade skapligt. Får testa ett par gånger till med lite olika vikter för att hitta den vikt som är jobbigast. 

2 kommentarer:

  1. Ja det måste jag nog hålla med om Johan.
    Får stå ut med din far hela dagarna och han sa något om svensktoppen så nu har jag sett beviset. Jobba på med träningen nu för man vet aldrig vem som kör om dig när du minst anar det ;)

    SvaraRadera
  2. Stackars dig som måste så ut med honom hela dagarna, vet vad du går igenom. Du får ringa om du känner att du måste prata om det ;) Ha ha har ju varit med om ett antal gånger då man blivit trött och omkörd…

    SvaraRadera