torsdag 31 januari 2013

Kissbrist


Äntligen så har Lillemans operation blivit av! Det var igår som vi åkte in till Astrid Lindgrens barnsjukhus för att fixa till det sista. Allt gick bra med operationen och kl 10 rullade han in till uppvaket. Kl 11 var han pigg och vaken och vi fick veta att bara han hade kissat så fick vi åka hem. Bra tänkte vi och började vänta…och vänta…och vänta, kl 17 kissade ungen. Annars tycker jag man inte gör annat än byter kissblöjor här hemma. Får se om han ska få någon födelsedags present...;)


Lyckades ändå släpa mig ut i garaget på kvällen för att cykla 30 minuter på tröskel. Dagens träningspass gick helt åt skogen. Valde att springa backintervaller med stavar, då jag kände mig lite för seg för att pressa mig på trainern. Tyvärr så hade temperaturen sjunkit och gjort vägarna till skridskobanor. Så jag valde att byta ut dagens träning med morgondagens vila. Aktivvila idag och träning imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar