måndag 5 november 2012

Etapp 1 klar


Etapp ett av köksrenoveringen är nu klar. Svärfar och svärmor kom förbi och hjälpte till att slutföra det sista idag, blev riktigt bra, vi hade valt en grå 50-tals inspirerad tapet som blev riktigt snygg. Etapp två av köket får vänta till nästa år och vi går vidare till vardagsrummet istället.



Denna vecka och nästa är det då äntligen dags för en tuffare träningsperiod. Jag kommer att fokusera på vo2max under denna period. Testade detta under hösten med bra resultat, så jag har bestämt att prova lägga in hårdare veckor med fokus på vo2max under vintern. De kommande två veckorna kommer se ut så här:

Måndag: vila
Tisdag: morgon = 4x4 min löpning, Kväll = 4x4 min testcykel
Onsdag: morgon = 3x5 min löpning med stavar, kväll = 4x4 min testcykel
Torsdag: 3 x 10 min
Fredag: vila
Lördag:  morgon 5x4 min testcykel , kväll 5 x 3 min löpning
Söndag: 60 min tröskel eller distans

Ska bli kul att testa och se hur detta går om det är för hårt eller om det kommer att funka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar