lördag 3 november 2012

Cross(ad) på campus


Idag var vi några som samlades vid campus här i Norrtälje för att köra ett cross race. Jag fick aldrig till den där riktiga tävlings känslan och saknade det där lilla extra idag. Tryckte inte på det där lilla extra i backarna och efter kurvorna. Var lite för bekväm. Innan jag åkte till racet pumpade jag upp bakdäcket som hade slut på luft och hoppades på att geggan i däcket skulle täta tillräckligt. Nu gjorde det inte det och jag fick stanna halvägs in i racet för att pumpa och släppte där med i väg Anders och missade möjligheten att köra om andra platsen och fick nöja mig med tredjeplatsen. Nästa race får jag allt tagga upp lite mer och bjuda de andra på mer motstånd! Men kul var det att tävla idag och skitiga blev vi J.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar