torsdag 23 augusti 2012

Nån gång skall vara den första


En tripp till Huddinge sjukhus med lilleman stod på schemat idag. Gick snabbt och smidigt och vi var tillbaka i Norrtälje till lunch. Hann dock med att få mitt livs första getingstick på vägen hem, den lilla rackaren satt på bildörren när jag skulle stänga. Nu vet jag i alla fall att jag inte är allergisk!


Någon träning blev det inte idag då det fortfarande finns en viss irritation i halsen,. Har man ont i halsen så ska man gurgla i sprit har jag hört. Den enda spriten jag har hemma är denna :


Så spotta ut är inget alternativ, så tokig är jag inte att jag spottar ut en 21 årig single malt whisky. Så nu sitter jag framför tv:n och smuttar på mitt glas J.

2 kommentarer:

  1. gick typ 2 veckor på dagis efter sommaren så var hela familjen förkyld!!! he he...nästan komiskt!!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha vi klarade bara en vecka på dagis innan hela familjen blev förkylda...Ser lovande ut inför vintern ;)

    SvaraRadera