torsdag 17 maj 2012

Stripp


Ingenting gick som planerat igår, så all träning jag hann och orkade med var ett kortare löppass med hunden innan frukost. Sen gick resten av dagen i kaosets tecken. Lilleman fick leka nåldyna flera gånger och gick sedan glatt runt och pratade om blod...hmmm härdad unge.

Idag körde klubben träningsrace, men jag hade räknat med regn och huset vårat behövde lite kärlek. Så jag struntade i racet och strippade sovrummet (OBS inte i). Solen lyste idag och en dammig jag fick åtminstone njuta av den med en fika på balkongenJ (Tyckte jag kommit långt med sovrummet tills Anna tog över och strippade det ytterligare…)


Det blev fyra vändor springandes med stavar upp för skidbacken nu på kvällen.

 Hunden gillar inte skidbacken! (det är han som är pricken i mitten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar