torsdag 15 oktober 2015

Ring upp!

En liten träningsuppdatering! Igår blev det 40 minuter löpning med stavar och idag 7x30 sekunders intervaller på trainern. Till denna vinter har jag flyttat trainern till andra sidan garaget och hamnat bredvid högen med priser. Detta skapar lite minnen från tävlingar man kört. Så jag kommer nog plåga er med minnen, från förr i tiden då allt var så mycket bättre, denna vinter ;-)

Tyckte det var lite jobbigt inför långlopps SM att jag inte kom ihåg hur bana där såg ut. Jag brukar komma ihåg ungefär hur det ser ut på en plats där jag har varit. Om det var backar, rötter, stenar, sand... Men här fanns det inget i minnet.  Kom ihåg start och mål området. Hittade dock ett bevis för att jag har kört tävling i ånnaboda förr. Syns dåligt men det står RingUp loppet 1999.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar