söndag 15 juni 2014

ÅRSDAG och tycka synd om sig själv

Idag är det tre år sedan våran lille kille fick sin njure av farmor. Denna dag har firats med att vara ute på tomten hela dagen och lekt…firandet kommer fortsätta imorgon tillsammans med farmor.

 Ikväll för precis tre år sedan kom det första kisset på tio månader, så glada hoppas vi att vi aldrig kommer behöva bli för lite kiss igen!!



Fast jag tycker lite synd om mig själv just nu. Efter att ha varit sjuk, missat Lida Loop och precis börjat träna lite igen så pajade ryggen totalt i går och jag missade dagens träning tävling. Jag som hade limmat på nya däck på fin hjulen och allt. Har gått runt som en gammal gubbe här hemma idag och haft ont. Inte mycket vettigt har man kunnat göra. Lilleman har fått stått för träningen den senaste tiden.






Och jag har tröstat mig själv... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar