måndag 22 juli 2013

MTB SM 2013

Då var årets SM tävlingar över och det var inga höjdare för mig. Det började igår med att jag tappade kedjan direkt efter start och hamnar flera hundra meter efter redan från början och det tog ett par varv innan jag kunde börja köra upp mig genom fältet och då hade det hunnit blivit stora luckor i fältet, så jag hade inte möjlighet att köra om så många under racet. Idag var det sprint tävlingar och jag var på tok för långsam och gick inte vidare från tidskvalet. Det är inte ovanligt att jag är seg dagen efter ett race, men det kändes bra i benen. Dock fanns inte farten där.  Nu har jag en lång lista över vad som gick fel och som behöver åtgärdas. Både med cykeln och med mig själv. Får försöka ta lärdom av dessa tävlingar och sen glömma bort dom så fort som möjligt ;).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar