tisdag 5 mars 2013

Omstrukturering


Planen var att köra ett distans pass i söndags, men då vädret inte var super kul valde jag att köra ett kombi pass. Så jag stack ut och sprang i en timme. När jag kom hem tittade Eric och lisa förbi. Trevligt men det planerade trainer passet fick bytas ut mot kanelbullar och wienerbröd. Då jag inte är helt säker på att kanelbullar och wienerbröd är den mest effektiva träningen så klämde jag in ett 2x15 minuter med 10/20 sekunders intervaller på kvällen. Igår var planen ha en vilodag, men då tillfället dök upp att sticka ut och träna i dagsljus, så cyklade jag ett naturligt intervallpass på 1 ½ timme. Det passet tog nog mer på benen än vad tanken var för dagens 4x4 pass gick fullständigt åt skogen. Inget gick som det skulle. Får göra ett nytt försök i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar