måndag 20 april 2015

Keps cup och trappbygge

I lördags bar det av till Ursvik och Järfällas deltävling i Keps cup. Kände mig inte 100% taggad och ett dåligt självförtroende började gnaga lite innan start då jag vet att jag inte är jättebra på att köra tekniska banor. Så starten blev som den blev och jag hamnade lite längre ner, men allt efter som loppet gick och jag kände att det ändå gick hyfsat i skogen började jag plocka placeringar. Tyvärr så var täten redan långt borta och det blev till att snurra runt själv. Får ta med mig känslan från de sista varven och att det ändå var bra träning. Igår blev set trappbygge på altan hela dagen. För nu börjar det ju närma sig den tiden då altanen skall användas flitigt!

Lagom taggad och vill inte bli blöt om fötterna ;) 
Bild: Fredrik Junkka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar