lördag 19 juli 2014

Några dagar på landet

Nu har vi kommit hem från landet, där vi har varit några dagar. Vi har bara tagit det lugnt och träningen har legat nere. Vilket har varit behövligt, då jag känt mig hängig, trött och haft lite ont i halsen. Fast man kan ju inte bara slöa, så i torsdags kom Anders med familj och hälsade på. Anders och jag tog cyklarna och cyklade en sväng på Bogesund. Det är galet fina stigar där ute. Naturen och underlaget varierar hela tiden och det finns miltals med fina stigar. Under tiden vi cyklade umgicks våra familjer och grabbarna hade riktigt kul tillsammans och cyklade även dom en hel del ute på ön.

Enda bilden jag lyckades ta på våran drygt 3 timmar långa tur ute på Bogesundslandet.

Som sagt gick den övriga tiden åt att ta det lugnt och bara göra sånt som vi ville göra, som att lära lilleman att fiska med kastspö. Jag är ingen stor fiskare, men det händer att jag fiskar och ibland då med kastspö. Dock har jag aldrig fått någon fisk på kastspö. Lilleman kastade fyra gånger och lyckades fånga två hyfsat stora abborrar. Nybörjar tur?

Bättre än fiskpinnar!!

Om vi njöt så fanns det en som njöt mer! Bada är livet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar