måndag 30 april 2012

Tre dagar


Nu var det några dagar sedan jag skrev något här och lite träning har det blivit. Först i lördags tog jag och Anna en sväng på racercyklarna runt uppe på Väddö. Det var premiär för året för Anna på cykeln, men jag hoppas det blir fler gångerJ Jag skarvade på med ytligare drygt en timme så passet blev totalt två timmar. Dock väntade det tuffa passet på mig när jag kom tillbaka till sommarstugan. Ett dike skulle grävas för att dränera gräsmattan. Min spinkiga cyklistkropp är inte byggd för att gräva och bryta upp stenar, men kul är det att ta i och bli trött. Klarade mig riktigt bra ifrån träningsvärk ocksåJ




I söndags var det vilodag och lite familjecykling runt på stan.


Idag har det varit lite dåligt med tid för träning men ett pass på 20 minuter har jag lyckats få till. Körde ett pass som var inspirerat av maxpulstest. Började på uppvärmings motstånd för att sedan öka belastningen ett snäpp varje minut. Orkade köra så i 17 minuter innan belastningen blev för stor. Trampade ur benen på hög kadens sista 3 minutrarna.

Inte rätt men vad gör man om sonen har korta ben?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar